Thursday, March 9, 2006

2006 Hong Kong Flower Show (IV)







9 comments:

洛奇飞 said...

美不胜收!

yuen luk luk said...

妳拍的照片好靚呀, 我都幾鐘意花, 但又冇咩興趣去睇花展哦!

史路比 said...

唔得!我聽日要去!!要去!!!哈哈~~~

Hyacinthus said...

在pema這裡看過了花展了,我今年唔駛去啦,哈哈~

Pema said...

今天匆匆忙忙又去多一次花展,半小時的時間,比上次少了一半,拍的照片不多,有很多花己很累,垂下頭來,遊人很多,鬱金香那邊是插針不入,拍了我想拍的東西,便離去了.

Peter Yokoyama said...

由於我兒子今天需要帶些草花的相片,我打印了幾張妳拍的照片。確實質素好好,好靚呀。在此感謝妳!(I will put your blog address as a credit.)

Pema said...

Peter, 多謝你的欣賞, 希望你的仔仔會喜歡那些相片, 得閒你帶他上來 pema 姨姨的網誌看其他相片啦 ! 他幾多歲呀 ?

Karson said...

I'm at Central library for (education) exhibition "promotion", have no chance to go to the flower show, I believe this is a nice show I missed...... :-P

Pema said...

skybird: thanks a lot !
Karson: 花花真係幾靚架, 一共拍了約300張的照片. 還有一些在手動相機裡沒晒出來.